Frivillig i klubben

Vi håber, at du som medlem har lyst til at være med til at sætte dit præg på klubben og deltage i det frivillige arbejde - eksempelvis i bestyrelsen eller ifm. rutebygning, klatrekonkurrencer, fester, foredrag, klubture mv.

Vil du være med til at arrangere forskellige aktiviteter i klubben eller for klubben, kan du gå ind i følgende udvalg:

Rute- og boulderbygudvalg

Rute- og boulderbygudvalget planlægger og koordinerer en løbende udskiftning af ruter og boulderproblemer.
Udvalget står blandt andet for at:
- Planlægge hvilke sektioner, der skal udskiftes hvornår
- Koordinere fordelingen på gradering ifm. udskiftning
- Arrangere rute-/boulderbyggerworkshops, byg-og-hyg aftener, hyggekonkurrencer mv.

Rutebyggerudvalget har ALTID brug for en ekstra hånd, når der skal tages greb ned, vaskes greb, slæbes greb og meget andet. Vil du være med til at bygge ruter eller boulderproblemer i B&W, så tag en snak med én af udvalgsdeltagerne eller skriv en mail. 

Kontakt

Mail: howitz@hotmail.com
Kontakt: Cathrine Howitz

Træner- og instruktørudvalg

Træner og instruktørudvalget koordinerer holdtræning samt uddannelse af trænere og instruktører. Udvalget lægger blandt andet en strategi for
- Hvilke hold der skal køre i Blocs & Walls
- Hvordan vi sikrer løbende uddannelse og videreuddannelse af trænere og instruktører
Klubben har løbende brug for nye trænere og instruktører til at stå for vores hold og events. Vi tilbyder derfor gratis træner- og instruktøruddannelser gennem Dansk Klatreforbund.

Mail: ti-udvalg@dbkk.dk
Kontakt: Niels Riegels

Klubturudvalget

Aktivitetsudvalget er ansvarlig for koordinationen af klubture, klubbens udendørs klatreaktiviteter og Kullenhytten. Vil du arrangere en klubtur, så kontakt udvalget:

Kontakt

Mail: klubtur@dbkk.dk
Kontakt: Morten Damkjær Nielsen

Klubben ejer også en hytte tæt på Kullen, som er til fri afbenyttelse for klubbens medlemmer. Vil du benytte dig af hytten er du velkommen til at kontakte vores hyttevært.

Kontakt

Mail: hytte@dbkk.dk
Kontakt: Stefan Jacobsen

Alpinudvalget

Alpinudvalget står for drytoolingfaciliteterne i vores (tidligere) klatrehal på Sundholm, som i dagtimerne anvendes til skoleklatring. Drytooling er en træningsform rettet mod isklatring, og hvor man blandt andet klatrer med udstyr (isøkser mv.)
Der er klubaften onsdag kl. 18, hvor der også vil være en vægvagt til stede. Medlemmer af B&W har gratis adgang, mens et ’dagskort’ koster 50 kr.

Vil du være med til at bygge ruter eller andre aktiviteter, så kontakt alpinudvalget på:

Kontakt

Mail: alpin@dbkk.dk
Kontakt: Lasse Schaff

Sikkerhedsudvalget

Overordnet ligger ansvaret for sikkerheden i Blocs & Walls hos bestyrelsen.
Sikkerhedsudvalget arbejder pt. på at revidere vores procedure for sikringsgodkendelser og struktur for sikringskurser. 

Kontakt

Mail: ida@dbkk.dk 
Kontakt: Ida Clausen

Mailcamilla@blocs-walls.dk 
Kontakt: Camilla Reinbothe

Skriv gerne til dem, hvis du vil bidrage til arbejdet. Vi vil bl.a. gerne have lavet en erfaringsindsamling fra sikringskurser og godkendelsesprocedurer i andre danske klubber eller klatrecentre i udlandet.

De øvrige opgaver af sikkerhedsmæssig karakter varetages af Morten Overgaard: overgaard@blocs-walls.dk

 

 

Kommunikationsudvalget

Kommunikationsudvalget står bl.a. for nyhedsbreve, medlemsblad, opslag i hallen, pjecer og hjemmeside.

Bladet Klatring bliver udarbejdet og redigeret af Camilla Hylleberg og Søren Vedder Nielsen. Næste udgave forventes at udkomme i efteråret 2016. 

Kontakt

Mail: patrick@dbkk.dk
Kontakt: Patrick Zangerl

Vedr. www.blocs-walls.dk

Kontakt

Mail:  astrid@dbkk.dk
Kontakt: Astrid Degerbøl

 

Ring eller skriv en mail 

Du er altid velkommen til at ringe til os eller skrive en mail, hvis du har nogle spørgsmål. 
Hvis du har lyst til at komme forbi og se vores faciliteter og tale med en i informationen, så er du også meget velkommen til det.